Управління базою об'єктів нерухомості, обробка заявок та управління угодами
СПРОБУВАТИ БЕЗКОШТОВНО
База нових об'єктів

БАЗА НОВИХ ОБ'ЄКТІВ

Вам більше не потрібно купувати бази об'єктів нерухомості.
Отримуйте нові об'єкти від власників у вашій панелі керування RECRM з оновленням щогодини.

Завантажуйте в свою базу нові об'єкти вже з фотографіями в один клік.
RECRM автоматично повідомить Вас про нові об'єкти, які підходять під заявки ваших клієнтів.

ВИВАНТАЖЕННЯ НА РЕКЛАМНІ МАЙДАНЧИКИ

У системі RECRM реалізовано автоматизоване вивантаження оголошень на найпопулярніші портали нерухомості та дошки оголошень України через систему-партнера ASPO.biz. Ми ретельно робимо аналіз популярності рекламних ресурсів з нерухомості та плануємо з партнерами впровадження нових рекламних майданчиків у нашу систему.
Їхня кількість постійно поповнюється. Всі оголошення вивантажуються на сайти одним кліком. У системі доступна повна статистика переглядів оголошень.

Якщо об'єкт перестав бути актуальним, публікація на сайти припиняється. Ми зробили можливим автоматичне повторне вивантаження об'єкта на майданчики, варто лише актуалізувати цей об'єкт.

Автоматичне вивантаження всіх нових об'єктів

Вивантаження на рекламні майданчики
IP-телефонія

IP-ТЕЛЕФОНІЯ

Вбудована функція IP-телефонії дозволить Вам покращити комунікацію з клієнтами та спростить роботу із вхідними заявками. Ви зможете прийняти вхідний дзвінок у системі та Вас автоматично відправить на сторінку з інформацією про клієнта. Загалом у кілька кліків можна додати заявку клієнта до системи для подальшої роботи.

Вхідні дзвінки від постійних клієнтів будуть автоматично направлені до відповідального співробітника. Зручна історія дзвінків, в якій ви можете прослухати кожну розмову.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ДИРЕКТОРА

Продуктивний робочий процес без присутності на робочому місці директора або керівних осіб.

Відбувається безперервна аналітична звітність для найвищого керівництва. Історія всіх дій, що відбуваються, фіксуються, директор агентства завжди має доступ до перегляду даних про роботу всіх своїх підлеглих.

Ми зробили дуже зручну структуру управління системою. Директор легко може виставляти необхідні йому параметри налаштувань, регулювати доступ підлеглих до тих чи інших робітників процесам, коригувати курс валют, налаштовувати умови публікації на рекламні майданчики, додавати нових підлеглих та звільняти їх. Все це просто і зрозуміло, а головне ефективно.

переваги для директора

Мобільна, захищена, доступна в будь-якій точці світу

Продуктивність робочого процесу відразу збільшиться в рази, як тільки ви почнете користуватися Real Estate CRM.

За наявності відповідних прав, системою можна користуватися з будь-якого пристрою, з будь-якої частини світу. Дані надійно захищені, доступ до них надається лише уповноваженим співробітникам.

Real Estate CRM працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, що дозволяє кожному співробітнику безперешкодно заходити в систему у будь-який час.

Мобільність програми дає можливість працювати, навіть не в офісі.

МАСШТАБНІСТЬ СИСТЕМИ

Real Estate CRM подолає будь-який обсяг інформації, у нас немає і не буде обмежень за кількістю доданих клієнтів, заявок чи об'єктів. Система розміщена на хмарних серверах компанії в Амстердам, що дозволяє мати швидкий доступ і необмежений ресурс для зберігання даних.
зручна клієнтська база

Зручна клієнтська база

Клієнтська база – це найважливіший актив компанії, яким треба ретельно та ефективно управляти. Наявність єдиного сховища інформації, звідки у будь-який момент доступні всі відомості про попередньої та планованої взаємодії з клієнтами – одна з найважливіших основ цієї системи.

Ми потурбувалися про те, щоб клієнтська база в нашому CRM була комфортною та надійною. використання. Додати нового клієнта можна без особливих зусиль за кілька секунд і відразу ж розпочинати роботу. У картці клієнта відображаються всі взаємодії з ним, всі звіти про виконану роботу, проведені та заплановані зустрічі, а також заявки та об'єкти. Відкривши клієнта, вся інформація буде надана у відкритому вигляді, і не потрібно буде витрачати час на її пошук.

Більше вільного часу для клієнтів

Централізована база даних та економія часу ріелторів на одноманітних операціях допоможуть компанії зростати швидше. З повною автоматизацією системи співробітник не займатиметься рутинною роботою день у день, а більше часу зможе приділяти клієнту.

Робіть точні прогнози продажів, орієнтуючись на бюджет клієнта, терміни, стадію та ймовірність угоди.

Автоматичний підбір контрпропозицій

Зручна автоматизація системи зводить власників нерухомості та клієнтів, яких зацікавив об'єкт на основі їх переваг.

При додаванні нової заявки від свого клієнта агент одразу бачить відповідні об'єкти. При додаванні об'єктів, що миттєво може зв'язатися зі своїми колегами по агентству, що мають клієнтів з відповідними потребами. Простота підбору зводиться до того, що агенту потрібно тільки вибрати з якими з поданих відповідних об'єктів чи заявок йому працювати далі.

У разі, якщо на додану заявку або об'єкт немає відповідної пропозиції, система сповістить як тільки воно з'явиться в базі.

автоматичний підбір контрпропозицій

Блокування об'єкта

Щоб ріелтори одночасно не провели угоду по тому самому об'єкту ми зробили функцію блокування об'єкта. Щойно хтось із співробітників переходить на етап угоди, то об'єкт відразу стає заблокованим та недоступний для будь-яких дій іншим ріелторам. За бажання ріелтор може заблокувати об'єкт самостійно, якщо хоче забронювати його для свого клієнта. Ви завжди будете впевнені, що, крім вас, ніхто не працює з цим об'єктом.

адаптований пошук

Форма пошуку адаптується до типу об'єкта

Залежно від вибраного типу об'єкта або типу угод поля форми пошуку змінюються. Що дозволяє вказувати необхідну та точну інформацію щодо певного типу об'єкта.

Звіти

У системі є модуль звітності. За допомогою звітів аналізуйте ефективність операцій за кожною її стадії та проводите якісний та кількісний аналіз.

Можете переглядати звіти щодо типів нерухомості або угод співробітників.

Переглядаючи звіти за типами нерухомості, можна відстежити які види угод є найбільш вигідними, який дохід приносить той чи інший тип угоди, та порівняти всі дані за обраний період часу або відділів.

З огляду на угоди співробітників, легко відстежити ефективність роботи кожного ріелтора. Видно скільки у ріелтора угод завершених, скасованих, у процесі. Це дозволяє порівняти продуктивність виконання завдань між ріелторами.

Скоротити неефективних співробітників

Таким чином, за допомогою Real Estate CRM компанія розширюється і стає кращою, позбавляючись від малоефективних співробітників і обростаючи більш енергійними та цілеспрямованими.

Наша допомога

Ми дбаємо про наших клієнтів, стежимо за роботою CRM системи та її розвитком. Покращуємо її для ще комфортнішого використання. Наша підтримка готова відповісти на всі пов'язані питання vз системою. При переході на нашу CRM з іншого CRM ми допоможемо імпортувати дані.

Ми відкриті до пропозицій і будемо раді вислухати побажання щодо покращення системи.

З усіх питань, що виникли, зв'яжіться з нами за вказаними телефонами або напишіть на сайті.